اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، مرحله ای است که در آن نتیجه عملکرد داوطلبان شرکت کننده در آزمون منتشر می شود. مرحله اعلام آزمون کارشناسی ارشد، شامل دو مرحله اولیه و نهایی است. داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد و داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد کرده باشند، به ترتیب در دو مرحله اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400، می توانند به نتایج خود دسترسی داشته باشند. اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد را می توان یکی از مهمترین و پر تنش ترین مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد معرفی کرد. هر داوطلبی که نتایج مناسب و قابل قبولی در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد کسب کرده باشد، مجاز خواهند بود تا وارد مرحله بعدی از ثبت نام شود. در این مقاله، جزئیات اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 شرح داده شده است. داوطلبان پس از آگاهی از اطلاعات مربوط به اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، قادر خواهند بود تا به موقع اقدامات بعدی را انجام دهند تا مشکلی برای ادامه ثبت نام آنان رخ ندهد. …

تخصصی ترین گروه مشاوره در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد سال 1400

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید همه روزه(حتی ایام تعطیل و روزهای جمعه) از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 با واتساپ در پایین صفحه سمت راست با کارشناسان این مرکز درارتباط باشید  .

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 99
اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 99

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، مرحله ای است که در آن نتیجه عملکرد داوطلبان شرکت کننده در آزمون منتشر می شود. مرحله اعلام آزمون کارشناسی ارشد، شامل دو مرحله اولیه و نهایی است. داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد و داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته کارشناسی ارشد کرده باشند، به ترتیب در دو مرحله اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال 1400، می توانند به نتایج خود دسترسی داشته باشند. اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد را می توان یکی از مهمترین و پر تنش ترین مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد معرفی کرد. هر داوطلبی که نتایج مناسب و قابل قبولی در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد کسب کرده باشد، مجاز خواهند بود تا وارد مرحله بعدی از ثبت نام شود. در این مقاله، جزئیات اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 شرح داده شده است. داوطلبان پس از آگاهی از اطلاعات مربوط به اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، قادر خواهند بود تا به موقع اقدامات بعدی را انجام دهند تا مشکلی برای ادامه ثبت نام آنان رخ ندهد.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، مرحله ای است که در آن داوطلبان از نتیجه پذیرش یا عدم پذیرش نهایی خود آگاه می شوند. افرادی که در هر مرحله از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته شوند، می توانند وارد مرحله بعدی شده و اقدامات لازم را انجام دهند. به طور کلی، اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد در دو مرحله انجام می گیرد:

1- مرحله اول، اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد:

اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد شامل نتیجه ای است که داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد کسب می کنند. در این مرحله کارنامه ای منتشر می شود که عملکرد داوطلبان در کنکور کارشناسی ارشد شامل رتبه، تراز، نمره کل و وضعیت مجاز به انتخاب رشته را تعیین می کند.
نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد در دهه دوم خرداد ماه از طریق سایت سنجش منتشر می شود. همه داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کرده باشند، می توانند کارنامه نتایج خود را در این بازه زمانی دریافت کنند. در این مرحله، داوطلبان ممکن است وضعیت مجاز به انتخاب رشته متفاوتی داشته باشند. سه حالت وضعیت مجاز به انتخاب رشته که داوطلبان ممکن است تجربه کنند، بدین شرح است:

  1. مجاز به انتخاب رشته در دوره های روزانه و غیر روزانه
  2. مجاز به انتخاب رشته در دوره های غیر روزانه
  3. عدم مجاز به انتخاب رشته

بدین ترتیب هر داوطلبی متناسب با نوع نتیجه ای که بدست می آورد، می تواند وارد مرحله بعد یعنی مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد شود. زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد تقریبا معادل با زمان اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد خواهد بود. بعبارتی همه افرادی که کارنامه کنکور کارشناسی ارشد را دریافت کنند و مجاز به انتخاب رشته شوند، در نیمه دوم خردادماه می توانند نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام کنند.

مرحله دوم، اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد:

اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، مرحله ای است که در آن نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان منتشر می شود. تمامی داوطلبانی که در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام به انتخاب رشته کرده بودند، در این مرحله می توانند نتیجه نهایی را مشاهده کنند. اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، نتیجه نهایی پذیرش یا عدم پذیرش داوطلبان را نشان می دهد.
نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، در دهه اول شهریور ماه اعلام می شود. در این مرحله هر یک از داوطلبان ممکن است در یکی از انتخاب های خود پذیرفته شوند و یا به کلی رد شوند. افرادی که در این مرحله موفق به قبولی در یکی از انتخاب های خود شوند، می بایست در مهلت مقرر نسبت به تکمیل ثبت نام کارشناسی ارشد اقدام کنند. پذیرفته شدگان دوره های روزانه، حق شرکت مجدد در کنکور سراسری کارشناسی ارشد برای سال آینده را نخواهند داشت.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 99

نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد

نتایج کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی منتشر می شود. داوطلبان با مراجعه به سایت مربوطه می توانند نتیجه اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد را مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدامات مورد نظر را انجام دهند. نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد به شرح زیر است:

مراجعه به سایت: در گام اول، داوطلبان باید سایت مربوط به اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد را شناخته و در بازه های زمانی اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد به آن مراجعه کنند. نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد برای تمامی دانشگاههای روزانه و غیر روزانه به طور مشترک در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شد. نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد برای دانشگاههای سراسری در سایت سازمان سنجش ولی برای دانشگاه آزاد در سایت سنجش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org منتشر می شود. داوطلبان پس از مراجعه به سایت مربوطه، می بایست وارد بخش “کارشناسی ارشد” شوند.

ورود به سامانه اعلام نتایج: در این مرحله پس از اینکه داوطلبان در صفحه پیش روی خود گزینه “سامانه جامع آزمون کارشناسی ناپیوسته” و سپس گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کردند، می توانند وارد سامانه اعلام نتایج شوند. جهت ورود به سامانه اعلام نتایج نیاز به اطلاعاتی مانند شماره داوطلبی، کد پیگیری ثبت نام و کد ملی خواهد بود.

مشاهده نتیجه: در این مرحله داوطلبان متناسب با بازه زمانی مراجعه خود، می توانند “کارنامه اولیه” و یا “نتایج نهایی” را مشاهده کنند.
ناگفته نماند که کنکور کارشناسی ارشد برای تمام متقاضیان دانشگاههای روزانه و غیر روزانه و آزاد، به طور مشترک و همزمان برگزار می شود. این داوطلبان تا مرحله اعلام نتایج اولیه، تمامی اقدامات لازم را در سایت سازمان سنجش انجام می دهند. اما از مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد به بعد، متقاضیان دانشگاههای آزاد می بایست به سایت رسمی این دانشگاه و به آدرس اینترنتی azmoon.org مراجعه کنند.

مراحل بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

مراحل بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد برای داوطلبان پذیرفته شده، از اهمیت بالایی برخوردار است. درصورتیکه داوطلبان در هر کدام از مراحل اعلام نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد موفقیت لازم را کسب کرده باشند، می توانند وارد مرحله بعد شوند. مراحل بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد عبارت است از:

مرحله بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد: در این مرحله داوطلبان وارد مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد می شوند. انتخاب رشته کارشناسی ارشد بهتر است بر مبنای چهارچوب قوانین درج شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد انجام شود. بدون شک انتخاب رشته کارشناسی ارشد، دارای شرایط و ضوابطی است که لازم است داوطلبان با جزئیات آن به خوبی آشنا باشند.

مرحله بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور کارناسی ارشد: همانطور که گفته شد و همانطور که می دانیم، این مرحله نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد متقاضیان را مشخص می کند. مرحله بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد، شامل تکمیل ثبت نام کارشناسی ارشد است. تکمیل ثبت نام با مراجعه حضوری به محل دانشگاه پذیرفته شده و ارائه مدارک فردی و تحصیلی انجام می گیرد.
اگر داوطلبان نسبت به نتایج به دست آمده در اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد معترض باشد، می توانند اعتراض خود را ثبت کنند. اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد، به صورت اینترنتی و در بازه های زمانی مشخص انجام می گیرد. برای اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد، می بایست از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام کرد. اعتراضات ثبت شده در این سیستم، توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن به اطلاع داوطلبان معترض می رسد.

داوطلبانی که موفق به کسب پذیرش در زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد نشده باشند، می توانند شانس مجدد خود را در زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد بیازمایند. به هر حال داوطلبان باید در نظر داشته باشند که کسب نتیجه رضایت بخش در زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد، بستگی به عملکرد آنان دارد. برنامه ریزی برای یک حضور موفق در جلسه کنکور کارشناسی ارشد و انجام انتخاب رشته بی نقص، دو مورد از حساس ترین و مهمترین اقداماتی است که بر نتیجه بدست آمد داوطلبان تأثیرگذار خواهند بود.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد
اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد

سؤالات متداول

نتایج کنکور کارشناسی ارشد در چه زمانی منتشر می شود؟

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد در دو مرحله انجام می گیرد. نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد که شامل کارنامه آزمون کارشناسی ارشد است، در دهه دوم خردادماه اعلام می شود. نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد که شامل نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد است، در دهه اول شهریورماه منتشر می شود.

نتایج کنکور کارشناسی ارشد به چه روشی قابل دستیابی خواهد بود؟

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی انجام می گیرد. داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. برای مشاهده نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد نیز متناسب با نوع دانشگاه مورد نظر، می توان به سایت مربوطه مراجعه کرد. نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد برای دانشگاههای سراسری در سایت سازمان سنجش و برای دانشگاههای آزاد در سایت سنجش دانشگاه آزاد اعلام می شود.

داوطلبان پس از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد چه اقداماتی را پیش رو خواهند داشت؟

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، نوبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد می رسد. پس از اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد نیز، مرحله تکمیل ثبت نام پیش روی داوطلبان خواهد بود. البته داوطلبان در صورتی وارد مراحل بعد از اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد خواهد شد که نمره قبولی را کسب کرده باشند.

اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400, آزمون کارشناسی ارشد, اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400, تخصصی ترین گروه مشاوره, رشته کارشناسی ارشد, کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی, کنکور کارشناسی ارشد, کنکور کارشناسی ارشد 1400, کنکور کارشناسی ارشد سال, کنکور کارشناسی ارشد سال 1400, نتایج اولیه و نهایی کنکور کارشناسی ارشد, نتایج کنکور کارشناسی, نتایج کنکور کارشناسی ارشد, نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 1400

, , , , , , , , , , , , ,
Share:

ارسال یک در تیکت پاسخ جدید آمد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدرک فروشی خرید مدرک تحصیلی شماره تلفن سایت کانال فروش مدرک خرید مدرک دیپلم خرید مدرک کاردانی خرید مدرک کارشناسی خرید مدرک کارشناسی ارشد خرید مدرک دکتری خرید مدرک فوق دیپلم خرید مدرک لیسانس هزینه و قیمت مدرک تحصیلی مدرک تحصیلی قانونی مدرک تحصیلی جعلی مدرک تحصیلی معتبر مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی قانونی فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی معتبر فروش مدرک لیسانس مدرک فروشی خرید مدرک تحصیلی شماره تلفن سایت کانال فروش مدرک خرید مدرک دیپلم خرید مدرک کاردانی خرید مدرک کارشناسی خرید مدرک کارشناسی ارشد خرید مدرک دکتری خرید مدرک فوق دیپلم خرید مدرک لیسانس هزینه و قیمت مدرک تحصیلی مدرک تحصیلی قانونی مدرک تحصیلی جعلی مدرک تحصیلی معتبر مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی قانونی فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی معتبر فروش مدرک لیسانس مدرک فروشی خرید مدرک تحصیلی شماره تلفن سایت کانال فروش مدرک خرید مدرک دیپلم خرید مدرک کاردانی خرید مدرک کارشناسی خرید مدرک کارشناسی ارشد خرید مدرک دکتری خرید مدرک فوق دیپلم خرید مدرک لیسانس هزینه و قیمت مدرک تحصیلی مدرک تحصیلی قانونی مدرک تحصیلی جعلی مدرک تحصیلی معتبر مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی قانونی فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی معتبر فروش مدرک لیسانس مدرک فروشی خرید مدرک تحصیلی شماره تلفن سایت کانال فروش مدرک خرید مدرک دیپلم خرید مدرک کاردانی خرید مدرک کارشناسی خرید مدرک کارشناسی ارشد خرید مدرک دکتری خرید مدرک فوق دیپلم خرید مدرک لیسانس هزینه و قیمت مدرک تحصیلی مدرک تحصیلی قانونی مدرک تحصیلی جعلی مدرک تحصیلی معتبر مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی قانونی فروش مدرک تحصیلی با استعلام فروش مدرک تحصیلی معتبر فروش مدرک لیسانس چک ضمانت بانکی چک خرید مسکن چک خرید ماشین انواع چک معتبر خرید چک صیادی فروش چک صیادی خرید و فروش چک مدت دار خرید چک مدت دار نرخ خرید چک خرید چک توسط بانک خرید چک سفید امضا خریدار چک در تهران شماره تلفن خریدار چک خرید و فروش چک معتبر و تضمینی خرید چک معتبر